Öncelikle herkeze merhabalar.Regex ile uzun bir geçmişe sahibiz.Kendiside benim gibi pekçok forum yönetiminde bulunmuş olup,pekçok forum sahipliği yapmıştır ve şuandada yapmaktadır.Kendisinin a'dan z'ye profesyonellik vasıflarını taşıdığına inanıyorum.

Peki neden bu proje ?

Çünki Türkiyede öncelikli olarak Webmaster forumu denince maximum 2-3 site mevcut.Bizim onlardan farklı olarak forum biçimimiz olmasını temenni ederek bu projeyi sizlere sunmaktan gurur duyuyorum

Peki neden Webforumlari.com domaini?

Domainimiz 2005 arşivli eski bir alan adıdır.Uzun zamandır takibindeydik ve sonunda aldık

Üyelere 2011 yılı Mesajınız varmı?


Evet var.ALLAH herkeze sağlıklı bol kazançlar nasip etsin


+ ek olarak 2011'in ilk üyesi NeRoN olmuştur.Kendisini tebrik eder aktif forumlar dileriz.