ben müslümanım ve türküm, o yüzden kutlamam, kutlayanda kutlasın banane !

yaşadığımız coğrafyadan dolayı mutlaka avrupalılara özenen insanlarımız olacaktır, bu çok normaldir .. fazla abartmaya gerek yok, dediğim gibi müslüman zaten kutlamaz, bu ülkedeki herkes müslüman değil onlar istediğini yapar, bu da bizi fazla ilgilendirmemeli