Konu
VB + VBSEO Lisansları Satılıktır.
31-12-2010, 23:51:15
#13
mishem
Kardeş bende 3.8.2 kurulu.
Üzerine kurulabilir mi seninki?
Eğer sorun olmayacaksa ikisini de alabilirim