Bu günün bizler için bi sürü anlamı var 1.sı kullandığım tarih birimine göre yeni bir yılın başlanğıcı birde Hz. İsa (as.) doğum günü. Bu günü kutlamanın yada özel bir şekilde geçirmenin günah veya başka dinlere özenme olarak nitelendirenlerin görüşlerini kin ve nefretden ibaret olduğunu düşünüyorum.( Şahsi fikrim. ) Herkesin yeni yılını kutlarım.