diğer topiğe baktım kutlamalar geyikler falan filan.
şimdi polemiğe falanda girmek istemiyorum.
ne kadar çok noel babacı varmış.
bazen diyorum ben nerdeyim
asıl sorulması gereken soru: bugün allah için ne yaptın?