medyaelit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merhaba tekrar sipariş geçtim güzel kampanya
3. kez sipariş geçtiniz ancak kodu yine kullanmadınız.

Sipariş geçen arkadaşlar, bilgilerini dikkatlice kontrol etsinler lütfen, zira teslimat sırasında eleme yaparken "benim siparişim neden işleme konulmadı" gibi tatsız durumlarla karşılaşmayı kimse istemez, değil mi?

Saygılar.
Sezer.