Mustafa hocam;

Telif hakkı ile ilgili bir sorun olsa bildiri yapmazlarmı? Banlanmadan sonra gelen mesaj normal bir standart bildiri kapatma bildirisi. Neyse adsense den bize ekmek yok galiba