Aslında aylık 2-3 milyar gitse yine iyi daha fazla ama sağlam php bilsin sonra birde başkası gelsin sağlam flash veya div yapılı css siteler oluşturabilsin yeter. Tek kişi olarak değil zaten biz takım kurma peşindeyiz beyin fırtınası yapıp geliştirebilceğimiz şeyler olucaktır.
Daha önce php bilip diger özellikleri bilmeyen arkadaslar ilede görüşmek istediğimizi belirttik biz burada sen şunu bilmiyorsun olmaz demiyoruz hepsi ile görüşüyoruz.