Gerçek olmasa neden bahsedeyim burada bende 5 6 ay önce 5 6 k dolar aliyordum ve görünce şok oldum .
Fedakar Burdaki cogu insana bilgi vermen senin zararina. Bilgi verirsin sana karşı muhalefet olur. cok bilmiş gibi öyleydi böyleydi der. O kadar cok bilen varki iddaa'laşiyorlar sanki google amcasının ogluda onu savunuyor. Boşver dostum sen mod cagir konuyu kilitlettir.
HERKEZİN BİLDİGİ KENDİNE..
COK BİLMİŞLİK YAPIP KİMSEYE YOK ÖYLESİN YOK BÖYLESİN DEMEYİN..
KAZANABİLEN KAZANSİN NE MUTLU SİZE..