Başlıkta da belirttiğim gibi www. yazmadan sadece domainismi.com olarak girdiğimde site açılmıyor.beyaz boş bir sayfa çıkıyor.

Wp' yi daha dün kurdum bir kaç konu attım sabah fark ettim bu durumu.

Site ismi Buda www. olmadan eğer bu konuda bilgisi olan arkadaşlar varsa bi yardım rica ediyorum