Arka-plan müziğini kapatın lütfen çok saçma (en azından kapatma opsiyonu olsun)

phpbot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla Kardeş Forumlara Üye olabilen Bir program yazın Bedava DAğıtın Çok dua Alırsınız.

Parası Olmayan Site çıkaramaz oldu google da . Bu iş Böyle Gitmemeli
+1