Konu
Windows Belediyesi
30-12-2010, 23:22:42
#11
aqirbiz
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
tolgasen adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Windows belediyesi yazmışsınız, son 5 yazıya baktım hep Apple taraflı?
Yaratıcı domain. Soru da güzel ama site kapalı.