milletin düşünce ve değerlendirme yeteneğini kaybettiği seçimlerde belli oluyor zaten. Ne bekliyordunuz halkın çoğu bu şekilde zaten. Bu insanların bu şekilde kaldığı için de bu ülke ne ileri gider nede bi halta yarar. Ben gelecektende ümit görmüyorum gençlik de bir çok şeyle uyutuluyor.


@baltek haklısın önceden trt her açılış da ve kapanışta istiklal marşını okurdu. Ne değiştide bu ülkede bunlar kalktı sorgulamak gerek.