Arkadaşlar alınmayın ama biz biliyoruz da ne oluyor adam işçi akşama kadar 40-50 ton yük kaldırdı belkide ve bu işlerini yaparken aynı zamanda da ay sonu ödeyeceği faturaları, evde hasta yatan eşi veya çocuklarını düşünüyordu yani acizliğini, çözümsüz soruları bence istiklal marşını bilip bilmemesi o kadar da önemli değil bu da yine o insanı gün yüzüne çıkartan belki afişe edip utandıran medyanın ayıbıdır. Madem bilmemiz gerekiyor istiklal marşını günde 5-6 defa bütün kanallarda zorunlu yayınlasınlar birini izlemese birini izler unutmaz adam küçükken hatırlarım trt günü istiklal marşı ile açardı onuda kaldırdılar ya aslında bu konuda çok söylenecek söz varda en ufak örneği anıt kabire gitmeden önce sadece taştan birşey zannederdim ama gidip gördümki Türkiye yatıyormuş orada çanakkalesinden tutunda canlandırmalardan resim ve belgelerden geçilmiyor. eee fotograf makinesi ve kamera yasak iyide tamam zarar görüyor trt çeksin ozaman her akşam haber öncesinde 4-5 dk lık kesitlerle yayınlasın binlerce kez tekrarlasın yani diyeceğim o ki bilmiyorum videoyu da izlemedim ama star haber demek haber zamanını dolduramadı ne yapalım ne yapalım diye düşürken kendi insanımızı rencide edelim edip sokağa çıkmışlar. ne diyelim Allah medyanın eline düşürmesin.