yahu bunları dinlerken inanın bildiğim istiklal marşını unutacağım sandım,

bir kerem kardeşim fakirlikle ne alakası var buradaki tiplerin çoğu akşamları, hafta sonları kahvehaneleri ve maç yayını veren yerleri dolduruyordur.

Adamın biri ben futbolcuyum diyor, son 5 yıldır okunuyor diyor istiklal marşı ama heralde ninni diye dinliyor.

Bence en büyük sıkıntı halkımızın hobilerinde, ne yazıkki okumayı sevmiyoruz ama kağıt oyunlarını çok seviyoruz.