Merhaba arkadaşlar. Aylık yada ömür boyu MailEnable Professional Edition (Enterprise Edition 'da olur) yada SmarterMail arıyorum. İlgilenenler varsa pm atarlarsa sevinirim. Her türlü teklife açığım.