Çokta hor görmemek lazım. Sorduklarının çoğu işçi.
Adamın çalış çalış imanı gevremiş, evdekilere bakacam diye 5 senedir aynı pantolonu giyiyordur Allah bilir. Hafta sonu tatili bile yoktur adamın. Marşı düşünecek halimi kalmış. : )
hocam öylede asıl onların bilmesi gerekir sonuşta Milli Marşımız bu hadi hiç yoktan adını bilin yazarını bilin ezbere bari 1 kıtasını bilin fazla bişemi gerçekten insan bunu izleyince utanıyor