Alıntı
Merhaba Emre Bey kusuruma bakmayin Sali Günü gecesi oglum yüksek ates ishal ve kusmadan dolayi hastaneye goturmek zorunda kaldim dun gece sadece mailinize bakabildim ve yanit verecek vaktim olmadi bugunde bos vaktini buldum hakkimda kotu dusunmemeniz icin yaziyorum bir yere gittigim yok serverinizi kontrol ettim ve datacentera bilgilendirme maili gonderdim panelden reboot etmeme ragmen server
gelmedi arkadaslar mutlaka ilgilenecektir
beni 3-4 gün idare edebilirseniz hatamizi telafi ederiz.
bizim serverda hesabiniz hala acik
msn@oxyn.net (20:25):
istediginiz an yedeginizi oraya yukleyip ordan devam edebilirsiniz
serverinizi halledene kadar
ben hesap bilgilerinizi tekrar yaziyorum
su sorunlarimi hallettigimde serverinizin dns ayarina bakacagim su an mail attim muhtemelen cuma gunu serveriniza tekrar ulasabilirsiniz.
msn@oxyn.net (20:26):
bu bizim serverimizin bilgileri istediginiz gibi kullanabilirsiniz.yarin aksam tekrar bakabilirsem isterseniz diger domainlerinizi de yazim
yazin
şimdi msn den yazmış, keşke bir telefonu olsaydı ve haber alabilseydik. İnsanın aklına her türlü şey gelebiliyor.