Böyle bir olay başına geldi öncelikle geçmiş olsun ancak domainini kaybedebilirdin. Bir daha benzer bir olay yaşarsan hukuki yollara başvurmanızı tavsiye ederim.
bence sen şuanda manevi tazminat açma hakkına sahipsin. zar zor domainini kurtardın, kendi çabanla, servis sağlayıcı senin hiçbir mailine cevap vermedi vs vs.
bunları ispat edip hakim önüne gitsen seni haklı bulacaktır.
ama dersenki adamların maillerine cevap vermediğini yardımcı olmadıklarını nasıl ispatlayacağım. Oda avukatlık işi. Ama mail değilde derdini noter tarafından çekilen ihtarname ile yapsaydın ve bu adamlar noter ihtarnamesine rağmen cevap vermemiş olsalardı o zaman elinde büyük bir kozun olurdu.
Hukuk yollarını kullanmayı bilirsek böyle saçma sapan firmalar kimselere zarar veremez
tekrar geçmiş olsun