Konu
Abi Nasıl Tiyatroydu? :)
30-12-2010, 15:00:57
#1
Dt.Furkan
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Adamin arabasi calinir. 2 gün sonra araba geri gelir ve bir not vardir icinde:
"özür dilerim arabanizi aldim ama karim dogum yapacakti...
Kendimi affettirmek icin yarn tiyatroya esiniz ve sizin icin 2 bilet aldim, hatami telafi etmek icin bende orada olacagim, lütfn kabul edin."
Adam duygulanir, esiyle tiyatroya giderler, adam yoktur ama memnun eve dönerler.
Ev soyulmustur ve duvarda bir not vardir:
"Abi nasıl tiyatroydu?"