Arshavin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İyi hoşta o kadar özellik yazmışsınız bu beta versiyon diye ücretsiz demişsiniz.o özelliklerin neredeyse hepsi gold pakette.biz ne diye free olanı indirelim.?
Hocam gerçekten öyle yani yapımcı kusura bakmasın ama free versiyonda hiçbirşey yok ki ?