herseysizinicin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aslında kusura bakmayın bu 48 saat olayını bence kaldıralım en fazla 24 saat olsun çünki adam teklif veriyor. bekliyor iki gün geçiyor son dakka gelip biri daha teklif veriyor iki gün daha beklemek zor oluyor. sonra diğer teklif verenlerde gelmiyor. bu sefer satış ortada kalıyor bu benim düşüncem. kolaygelsin.
bu gece duruma göre dediğini yapabilirim
teşekkürler