Katılmıyorum,
Bir sektörde çalışan vardır o işin ustası vardır. Bilgisayar bölümünde teori bilgiden başka hiçbir şey gösterilmiyor. Becerisi olanların gitmesi gerekiyor diye düşünüyorum hatta becerisi çok iyiyse gitmesine gerek de yok.