Konu
Bilgisayar Programcılık Okuyan, Okumak İsteyenler Buyrun
30-12-2010, 02:00:38
#5
Cycl0ne
Katılmıyorum,
Bir sektörde çalışan vardır o işin ustası vardır. Bilgisayar bölümünde teori bilgiden başka hiçbir şey gösterilmiyor. Becerisi olanların gitmesi gerekiyor diye düşünüyorum hatta becerisi çok iyiyse gitmesine gerek de yok.