kesinlikle sana katılmıyorum, tamamiyle iş sende bitiyor. hiç bir bölüm gibi buda okul eğitimiyle sınırlı kalmıcak bölüm ben okulumun son senesinde tubitak sponsorlugunda donanım programlama konusunda port programlama hakkında belge aldım ve suan turkıyede yazılım konusunda benım yaptıgım ısı yapan toplam 1000 kisi yok şuan türkiyenin microsoft destekli tek yazılım şirketinde staj yapıyorum. Önerim komple bir ağaca hakim olmaya çalışma kendine çok iyi yapabileceğine güvendiğin bir dal seç orda uzmanlaş.