Selam arkadaşlar.
Bu şubat ayında Bilgisayar Öğretmen'liginden mezun oluyorum. Önümde 2 seçenek var
1-) Bölüm başkanı ile konuşdum ve eğer ben masterlık okuyacaksam bana orada haftalık 6 ders saati ders anlatım izni verecek ve aylıgım 700 tl civarında birşey olacak. Bu şekilde masterlık yapma ihtimalim var.
2-) Okul biter bitmez askere gitmek ardındanda ya bir şirket kurmak yada devlet dairesinde çalışmak.
Sizce hangi yolu izlemeliyim?Kafama çok takılıyor bu günlerde.