Konu
Domainim Kayıp!
29-12-2010, 10:21:05
#2
toLqahan
Bu tür sorunlar icin Hic bir Firma alt yapı oluşturmadi kapanıyor adam iceri düşüyor vs vs.
Olan bizim vatandaşımıza Oluyor.
Gecmiş olsun.