Arkadaslar yeni bir server aldim herseyi tamam,ama ufak tefek ayar yaptiracam.

Serverde panel yok ,uzak masa ustunde bi kac ayar yapilacak ftp ayari gibi .Yani Ftp ye baglanmak istiyorum serverin user ve sifresi ile Yapmak isteyenler ucretini ve msn adresini pm lesin lutfen is acildir.