İngilizce olsa ne olur ki dostum, zaten menüleri kendin ayarlayacaksın içerik Türkçe olacak e ne kaldı geriye varsa tema özel alanı onuda zaten basit çeviriciler ile de halledersiniz. Kodlar her yerde İngilizce zaten