Teşekkürler Herkese, böyle bir işten sonuç alan varmı acaba ??

grikurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben silmiştim hesabımı. Hacklendi dedim ve adımı kullanmak istiyorum dedim.
Silmişler vs. diye. Onay maili falan attılar. Aynı adı geri aldım.
Sizde hacklendiğine dair birşeyler yollasanız kapatırlar en azından.
Sen sildin ya takipçilerin veya takip ettiklerinle berabermi açıldı yoksa sıfırdan mı ???