Zirvehosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yaklaşık 4 aydır nginx kullanıcısıyım ve gayette memnunum, herhangi bir problem veya sorunla karşılaşmadım. Elazığlı sağolsun, nginx konusunda da yardımlarını eksik etmedi ve zaten onun sayesinde nginxle tanıştım litespeed konusunda pek yorum yapamıcam uzun süre kullanmadım fakat, şuan benim gözümde nginx daha iyi son güncellemeden sonrada daha iyi bir performans ortaya çıktı ve load değerleri apache'ye oranla çok düşük. Günün en yoğun saatlerinde bile 2.0'dan yukarı çıkmıyor, çıksa bile anlık 10 saniye sonra eski halini alıyor ve oyumu nginx olarak kullanıyorum.

Nginx'i çıkarttığı için Igor Sysoev'e teşekkürlerimi bir borç bilirim

ramblermedia.com ve rambler.ru gibi büyük siteler bile nginx kullanmaktadır.
Teşekkür etmekle kalmayıp , paranız ölçüsünde bağış yaparsanız gelişmesine sizinde katkınız olur .