Bahsettiğin kişinin parayı geri alabilmesi ihitmaller arasındadır. Ancak o kişinin öyle yapması, reklam yayıncılarının banlanmasına sebep oluyor demek değildir. Kendi ağzınla söylemişsin "ben illegal reklamlara tıklattırıyordum" diye. Daha ne konuşuyorsun, hak etmişsin ki banlanmışsın. O kadar basit mi sanıyorsun sen sistemi? Senin gibiler sayesinde adam reklamlarından geri dönüş alamamış işte.