extraman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzel , hoş fakat iconlar orjinal olsaydı daha iyidi
Ücretsiz bir tasarım olduğu için icon tasarlama gereği duymadım. Yorumunuz için teşekkür ederim