internetten aldığım bir ürün fabrikasından hatalı çıktığı ve bunu firma 15 günlük para iadesi garantisinde kabul ettiği halde bile paramı ancak neredeyse bir ay sonra geri alabilmiştim. bir daha da tövbe etmiştim formalitesinden korkup işin riskinden. burası Türkiye ne yazık ki formalite cenneti

kredi kartıyla netten alışveriş mi uzak duruyorum.