Fedakar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yazarim diyen arkadaş kürtçeyi katmamiski iyi bakarsan ; Türkçe anlayamıyorsan ingilizce, almanca veya rusça yazabilirim demiş.
Espiriyi anlamadın neyse