Eger bu dogruysa bizde hakkımızı savunmamız lazım.. Milletin Reklami dönuyor.. Reklamlar döndürülürken iyi para vermeye geldimi kötü oluyor. Google böyle saçmalıkların önune gecmezse kendi kaybedecektir... Adsenseden tirilyonlar aldıgını hepimiz gayet iyi biliyoruz..
Paylasım icin SAgol dostum Herkezin bilgilenmesi Gerekli...