O nasıl iş ya... Bu işte bir adaletsizlik var. Sınırlı tarifeyi 15 gün kullandığım halde 1 ay kullanmışım muamelesi yapıyorlar. O zaman onun içinde aynı işlemi yapmalı. Şimdi üst limitli bir paketten alt limitli bir pakete geçsem tamam o zaman belki bu mantıklı olur ama ben alt limitli bir paketten daha üst limitli bir pakete geçiyorum. Yani bir nevi üyeliğimi yükseltiyorum bana kolaylık sağlamaları gerekirken yaptıklarına bak. Bu Telekom tekel olduğu sürece sanırım biz bunları çekmeye mahkumuz..