@Maximo

Dediklerinize katılıyorum ,OVH panel alışana kadar zor ancak alıştıktan sonra çok rahat bir şekilde kullanılabiliyor, bende OVH taki makinalarımdan birinde yaşadığım sıkıntıyı anlatayım sizlere.Sanallaştırma için kullandığımız makinalardan birine her zaman kullandığımız iso ile server 2003 kurdum gerekli ip ile ilgili ayrlamaları yaptım sorun yok ancak 1 saat sonra ip banlanıyor ve ovh support panel bilgi gönderiyor şu ip şu portlardan bilgi gönderiyor ve ip yi banlıyor o makinada kurduğumuz tüm 2003 serverlarda aynı problem oluştu. Sizde eğer kurarsanız bu bir şekilde gerek ,network cihazları veya destek ekibi tarafından farkedilirseniz ciddi sorunlarla karşı karışıya kalabilirsiniz.