Bu gün kendi sunucumdaki iDrac kullanabildim. Gerçekten çok hoş ve kullanışlı idi. Kendi makinemdeki ISO dosyasını rahatlıkla mount edebildim. Orta hızdaki basit bir VPS ile KVM ye bağlanıp rahatlıkla Windows vs istediğimiz OS kurabiliriz sanırım. Kurulum sonrası IP gerekecek IP ayarlarında belki sıkıntı yaşarım o konuda da yardım istesem sanırım cevap alabilirim.