Benim bildiğim zaten her dil için yönetici olarak yine o ülkenin insanlarını alıyorlar çoğunlukta. Bizim dmoz sayfalarında olmaması gereken çok fazla site var. Olması gereken siteler faydalı sitelerin bir çoğu ise yine yok. Farklı dillerde site açıp o dillerin bölümlerine ekletmek daha mantıklı. Çünkü sayfalar daha boş ve prli

Görevinizde başarılar diliyorum. hayırlı olsun.