size istediğiniz menüyü verebilirdim ancak açtığınız başlığa bir bakın.
forum kuralalrını okumanız gerekiyor sanırım.
kardeşim madem var elinde ver işi görülsün arkadaşın. sen forum yöneticisimisin? varsa bir aksaklık gereken düzenlemeyi uyarıyı yapar yöneticiler.
şaka gibi.