Merhaba arkadaşlar. Kendi blogumuzda Rijkaard ve Hagi dönemi ile ilgili, yönetimin de içinde olduğu geniş ve güzel olduğunu düşündüğüm bir analiz yaptım. Bunu lütfen bir reklam olarak algılamayın, herkesin okumasını istediğim için konu açıyorum; zaten beni bilenler reklam amacıyla olur olmadık yerde link vermediğimi de biliyorlardır. Uzun olduğu ve üzerinde fazlaca emek olduğu için buraya koymak yerine direk link vermek istiyorum. Sevgiler..

http://www.forvet.org/galatasarayda-vaziyet-2.html