Konu
Gizli Adminlik kalktı mı ? :S
23-12-2010, 22:30:30
#5
djmome
Scorpi , bence sen büyük sayfalarında en az 3-4 er gizlilik bulundur, herhangi bir problemde , görememe olmaz taki gizlilik kalkana kadar