Konu
Nette çocuk var ! - çoğu siteye giremiyoruz,
23-12-2010, 22:22:05
#17
Burti
Reveloper
yahu kaç yaşında adamlarsınız +18 girişe nasıl izin verilmiyor anlamadım ne gereksiz bir uygulama