Sizce ben hiç size ulaşmayı denemedim mi? O telefon numarasını defalarca aramışım ama hep kapalı... Mail atmışım kapalı. Msn eklemişim günler sonra msn de aktif olunca yazmışım direk çevirim dışı. Ortada ne bir yanlış anlaşılma var, ne de bir zaman uyuşmazlığı. Ben 2 haftadır kapalı olan siteler yüzünden ne kadar rezil oldum ve iş kaybettim biliyor musunuz? O kaybettiğim işler yerine referans oluşturmak için gidip de hiç yapmayacağım bir şeyi yapıp ilan panosuna 15 liraya joomla site kurulur diye konu açtım. Sizden aldığım o hostinglerde ben adamlara sistemi gösterip beğendirdikten sonra adamların sitelerine kuruyorum. Ama iki sağlam müşterime karşı yeterince rezil oldum ve müşterileri kaçırdım. Teşekkür ediyorum, ve bu şekilde vermeye çaba gösterdiğiniz hizmetin bana uygun olmadığını düşünüyorum. Ben rezil olup müşteri kaybedeceğime, 30 40 lira fazla verir kaliteli bir hostta yüzüm kara çıkmadan işimi görürüm.
Şaka gibi. Müşteriye diyorum
www.rehberler.info'ya girin ben aktif ettim sitenizin temel hatlarını eklenecekleri sizin isteğinize göre ekleyeceğim. Adam sayfa açılmıyor deyince bir de dalga geçer gibi diyorum ki internet bağlantınızla ilgili bir problem yok değil mi. Adam yok deyince bakıyorum ki siteye bir uyarı var. İlk etapta w4r3z kelimesi geçtiği için adam bana sen hileli iş yapıyorsun teşekkürler ben istemiyorum site falan diyor. Adınız çıkacağına canınız sıksın derler eskiler.