Dediğim gibi arabadan anlamam.Bende abime başka alalım dedim.O 2010 olsa almam ama bunu tamamen farklı yapmışlar.Beygir gücü ve motor bilmem ne değişmiş vs. dedi.
Ancak bu yazdıklarınızı ileteceğim.