sınırsıza geçeceğine güvenip download yapmasaydın keşke...
çünkü hesap yapılırken kota üzerinden kullandığın miktar sınırsız üstünden gün hesabı yapılacak.
Örneklemek gerekirse;
6 gb kotaya 50 ytl ödüyosun,
sınırsız tarifeye 70 ytl ödüyosun
sen ayın 15 inde kotanı doldurdun sonra sınırsıza geçtin

senden 6 gb için 50 ytl
sınırsız tarife 15 gün için 35 ytl alacaklar toplam 80 ytl yani...

nerden biliyorum? acı tecrübeler