sonuçta kategorilerede ayırabiliriz o sorun değil . asıl olan talep yani sonuçta bu siteden bana kazanç olmaz bende bir adsense kullanıcısıyım uzman derecesinde php biliyorum . dedimki tamam amme hizmeti ama neden olmasın hem ben hemde başkaları yararlanır sadece talep olursa. yani kim katılır +1 vs yazarsa ona göre bakalım ne olur ne biter. istediğim sadece destek. eğer bu proje biraz gelişirse hepimiz 0.01 lik tıklamalardan kurtulmuş oluruz.