Konu
Scrapebox'ımı satıyorum.
22-12-2010, 04:46:02
#22
Dalgic
Gwindor adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
az evel scrapebox aldım 57$ a
geçmiş olsun bana
ama yinede kendi üzerime almam daha iyi olur diye düşünüyorum.
Kendi sitesinde 97$ üstad, nerede 57$ ? Bende alacağım da