Programı biraz inceledim hoşuma gitti bir kaç şey sormak istiyorum
Program lisanslanıyor herhalde
2 farklı bilgisayara kurabiliyormuyuz yoksa sadece 1 pc lisanslama hakkımı var
Bilgisayara format attığımız da program silinecek yeniden lisans verme şansımız varmı yokmu varsa ne kadar lisanslayabiliyoruz
Sitenizdeki videoyu izledim ama programı aldıktan sonra canlı bir şekilde anlatm yapabilecekmisiniz