Siz böyle yaptıkça zaten problem yaşanıyor ya. 150 TL'ye insanlar bir de özel tasarım istiyorlar, hazır diyorum ee ne var istediğimin hazırı yokmu muhabbeti oluyor. Bu piyasayı öldüren de biziz işte bu şekilde. ben açık konuşayım, 2000$'dan aşağı site yapmıyorum ayda 1 tane alsam yetiyor bana. Gidip mahalle bakkalına yaptığımız site referans olmuyor. Dediğiniz gibi belki hazır kod kullanılıyor ( joomla, wp, drupal ya da hazır template ) ben bundan bahsetmiyorum. Ben bu webtasarım işini basitleştirmemizden bahsediyorum. Tabi 50 liraya web sitesi yapana da diyecek birşey yok. Ama ondan sonra, "bizim olan ilkokulu bu sene bitirdi o da yapıyor web sayfası" laflarını, ya bizim komşunun ninesi 25 tl ye yapıyormuş sohbetini daha çok duyarız.